EKO VRT (skrb za urejanje gredice na kateri rastejo zelišča)  
Otroci so se seznanili s skrbjo za gredico in rastline na njej. Ob tem so spoznavali zdravilne rastline in s pomočjo vzgojiteljic pripravili zdrave napitke iz mete in melice ter jih zaužili.
Varno s soncem (seznanjanje z ukrepi za zaščito pred sončnimi žarki)
Spoznavanje sredstev in zaščite pred soncem s pomočjo slikovnega gradiva, igra s pokrivali, uporaba krem za zaščito pred soncem, ustrezna hidracija …
O zajčkih (približevanje zelenjave otrokom)
Seznanitev otrok s pravljico O zajčkih (Gladys N. Muter) ter zelenjavo s poudarkom na okušanju in spodbujanju uživanja te.
Zelo lačna gosenica (spoznavanje sadja in življenjskega cikla gosenice)
Otroci so se seznili s pravljico Zelo lačna gosenica. Spoznali so različne vrste sadja, jih okušali ter s pomočjo vzgojiteljic izdelovali sadna nabodala. Obenem pa so spoznali tudi razvoj gosenice, njeno preobrazbo.
JABOLKO RDEČE
Iskanje slikovnega materiala na temo jabolka, lepljenje na plakate, plakate nalepili na mizo, steno v igralnici …. Pesmica o jabolki. zdelava slikovne kocke; sprehod v okolico vrtca / do jablane – opazovanje skozi letne čase, tipanje drevesa… ; jabolka – umivanje, tipanje, vonjanje, okušanje – brez olupka, z olupki …; posadimo svojo jabolko …skrb za : zalivanje, opazovanje rasti …
Joga in masaže
Izvajali smo jogo in masaže za najmlajše – tibetančki.
Zdrava prehrana
sveža zelenjava, slikovne podlage z zelenjavo, košara, pladnji, sličice in šeleshamer, lepilo, lesene prekrivanke z zelenjavo, plastična zelenjava za igro..
 
Zdrav duh v zdravem telesu
V mesecu aprilu smo mesec posvetili zdravju. Spoznali smo svoje telo, kaj je dobro zanj, v enem izmed tednov pa  smo obravnavali in spoznavali zelenjavo. Otroci so morali iz prekrite košare izbrati zelenjavo, najprej so jo potipali, potem opisali kakšna je po obliki in barvi, mehka, trda, pika,je gladka. Ugotavljali so, kako  se imenuje, jo poiskali na sličicah razporejenih po mizi – primerjali s slikovno podlago ter na koncu še okušali.  Za zaključno dejavnost pa smo izdelali stolpčni diagram, v katerem smo sličice zelenjave razvrstili po barvah in številu ter tako obnovili barve in šteli do pet. Pri dejavnosti smo povezali vsa področja kurikula in zelo uživali. Najbolj jim je ostalo v spominu okušanje zelenjave (čebule, česna, zelja, paprike, korenja..).
Tags: